пʼятниця, 5 жовтня 2012 р.

З днем вчителя!

Доброї ночі мої любі!
Щось мені не спиться... Коханий тихенько так сопить, а я не можу...
Ось вирішила показати Вам, мої дорогеньки, як чим ми вітали наших вчителів:
(прошу пробачення за якість фото:( )

 Листівочок було всього 14...
Все ніби-то не так страшно, але ж квіточки, листячко, метеликів та рамочку з привітанням я спочатку надрукувала на цупкому папері, а потім пів-ночі вирізала маленькими ножицями!!!

 Ось такі листівочки у мене вийшли.

А ще я трошки експерементувала з ліфтінгом. Нещодавно я побачила одну дуже цікаву листівочку. Ну дуже цікаву і неймовірно оригінальну, на мій погляд.
І звичайно, у мене відразу зявилося бажання зробити щось подібне.)))

Це листівка для класної керівнички - вчительки по математиці: 

 А це подарунок для вчительки зарубіжної літератури:

А це оригінал:

І на останок, ще одна листівка для однієї неймовірно цікавої людини,
якій моя доня "клятвенно божилась" що буде більше читати))))
 
 Ось бачите як моя маленька фєя старанно гортає сторінки?
 Нажаль сучасні діти все частіше гортають сторінки в інтернеті і зовсім не читають СПРАВЖНІХ книжок(((

З днем Вчителя!!!

2 коментарі:

Ирина сказав...

Оленка, заходите ко мне за наградой
http://teplomoihruk.blogspot.com/

elena_sonechko сказав...

Дякую, дуже приємно)))))

Дописати коментар