понеділок, 3 травня 2010 р.

разом з дочкою....

У мене донечка - їй майже 11 років. На мій погляд у неї зараз почався найскладніший вік. З одного боку вже дуже цікавлять хлопчики, косметика та взуття на підборах, але ще так сильно хочеться погратися з лялками, та поніжитися у мами з татом під боком як немовлятко....
Я сама не розумію як це вона так швидко стала вже майже дорослою і досить самостійною... Вона може сама прибрати всю хату, або вкласти спати маленького двоюрідного братика, але іноді просить мене застібнути їй штани, або завязати шнурки...
А на мої питання з приводу її поведінки, вона відповідає мені: "А що ти хочешь? У мене розпочався перехідний вік!"
Ось така в мене донечка!!!

Звісно вона спостерігає за мною, коли я "граюсь у папірчики", і звісно вона теж цікавиться скрапбукінгом...
І ось що нещодавно ми "наваяли" спільними зусиллями:



Надироколити таку кількість квіточок  здатна лише дитяча наполегливість, і певно саме вона змусила всі ці квіточки приклеїти.

Ось таке квітуче дерево ми "виростили" разом з донечкою

Ми будемо чекати Ваших коментарів.
Квітучої Вам Весни!

2 коментарі:

Евгения Eugy сказав...

У такої гарненької дівчинки, могла вийти лише така гарненька листівка))))

StacyKalo сказав...

какие вы - умняхи!!!очень хорошо, что у вас есть общее занятие с дочурой и открыточка получилась такая теплая, интересная)))а доча - просто красавица-фотомодель!

Дописати коментар