понеділок, 1 серпня 2011 р.

Кавоманія!!!...

Запропонувала Зірочка цікаву гру "Кавоманія".
Я в такі ігри ще ніколи не грала, тому відразу зголосилася пограти -
цікаво, оригінально, та й ще про мій улюблений напій)))

Основним завданням було відправити одній з дівчат заварну каву.
Як її відправляти, як запакувати - це вже за бажанням.
Головне щоб кава була заварною.
Я з великою нетерплячкою чекала, коли ж приїде моя кава, звідки вона приїде і як її запакують...
І ось ДИВО!!! Нарешті моя коробочка з кавою у мене в руках!!!
Моя кава зі Львова (столиці кав'ярень)! ЇЇ мені надіслала Наталка.
Неймовірна коробочка розкішного шоколадного кольору з золотавим блиском + квіточки-листочки+справжні кавові зерна.

 А кольорова гама - це окремий привід охання та ахання)))
Я обожнюю зеленкуватий-фісташковий-салатовий. 
Як казав віслючок Іа: "Мой любимый цвет, мой любимый размер"
Крім того Наталка побалувала мене ще й скраповим багатством:
мереживо, квіточки, прлинки, намистинки)))


Я в захваті!!!
Наталка величезне ДЯКУЮ!!!
Насолоджуюся великою порцією латте!!!!

3 коментарі:

Canadiya сказав...

Суперовий презент зі ЛЬвова! Вітаю із кавою і подаруночками)))

StacyKalo сказав...

Красивое все такое!!!А зернышки на коробочке - прикольно придумано)))
Ленчик, кому это ты в фотик улыбаешься так кокетливо, мужу?)))

Nataly сказав...

Привіт!Рада віртуальному знайомству!то ти мені так гарно посміхаєшся;)Рада,що кава сподобалась і коробочка)))Вона мені дуже легко робилась-одразу якось "енергетично пішла"

Дописати коментар