четвер, 4 серпня 2011 р.

...

Вчора у мене був дуже продуктивний день! Я була вихідна, коханий чоловік - на роботі, а мала була тільки рада тому, що я збираюся цілий день займатися листівками (ніхто не змушує нічо робити, можна не вилазити із-за монітору)))...
Тому у мене був вчора дуже продуктивний день! Я навіть не їла нічого, тільки каву пила (ну мені то тольки на користь)))) Листівок наробилась цілу купу... все що накопичилось в голові за останній тиждень - майже все реалізувалося!!! Я була на сьомому небі!!!
Але обовязково мало щось статися, бо такого щатя не буває.... і воно сталося - у мене полетів фотик((( 
Звичайно це не смертельно, але мені так кортіло похизуватися своєю роботою...(((
Ось сижу на роботі... грущу... 
Сподіваюся, що фотик скоро полагодять і я зможу показати на що я витратила цілий день...

А щоб пост не був зовсім без малюнків покажу які красуні "живуть" у мене в спальні
 Дуже подібні, майже як сестри, але такі різні....


Перша східна красуня приїхала з Китаю. Моя найкраща подруга привезла її мені на день народження))) 
 Це авторська робота, лялька повністю саморобна.
Як пояснила майстриня: це дружина, яка співає своєму чоловікові пісню кохання)))
 
Обличчя у неї шовкове і розписане вручну.

Другу красуню я випадково побачила в магазині Секонд Хенду.... ІІ там назвали гейшою...
Але насправді ця красуня з країни вранішньої роси - Кореї.
Вона одягнена в традиційний корейський одяг - ханбок, прикрашений ієрогліфами

Ось такі подружки живуть у мене в спальні на поличці)))


1 коментар:

StacyKalo сказав...

Леночка, держись!!!Фотик - дело наживное)))Я вообще на телефон фотаю. Он хотя и супер продвинутый, но телефон же...Не грусти, сфотай на телефон, попей кофейку и пять скрапить!Настроение само поднимется))
А куклы, и правда, здоровские!

Дописати коментар