вівторок, 10 квітня 2012 р.

Вчуся декупажити

Довго мріла зробити щось в техниці декупаж... Все ніяк не могла наважитися...
Купувала серветочки "на всяк випадок", але ніяк все не збиралася...
Але одного гарного зимового вечора все ж таки почала...
І що я можу вам сказати... Мене поперло...

Мій коханий чоловік спочатку з мене сміявся... але коли в ход пішли старі банки від кави, тарілки та бідончики, він зрозумів що це не просто захоплення... Це - ЛЮБОВ!!!
Нажаль не можу похвастатися всім, що встигла задекупажити, бо друзі у мене оцінили моє захоплення і розмітають подаруночки)))

Це маленька коробочка з картону для всіляких дрібниць. Я її погрунтувала та наклеїла трояндочки з серветки. Але нажаль не можу похвастатись як вона виглядає в кунці роботи. Я її вже подарувала)))
А це інша картока
 ця фотка зроблена в стадіі напів-фабрикату)))



а це вже готова для подарунку

Немає коментарів:

Дописати коментар